Ir para conteúdo

DooM 3


hlr

Recommended Posts

Doom 3

doom8ox.jpg

 

Descrição: Simplesmente Assustador, eu acho pelo menos. So essa fotinha.. siguinte.. esse jogo é rox!

 

Configuração Mínima: Windows 2000/XP (does not support Windows 95/98/ME or NT) Pentium IV 1.5 GHz or Athlon XP 1500+ processor or higher 384 MB RAM 2.2 GB of uncompressed free hard-disk space (plus 400 MB for Windows swap file) 3D hardware accelerator card; 100-percent DirectX 9.0b-compatible 64 MB hardware accelerated video card and the latest drivers* 100-percent DirectX 9.0b-compatible 16-bit sound card and latest drivers 100-percent Windows 2000/XP compatible mouse, keyboard, and latest drivers DirectX 9.0b (included) 8x speed CD-ROM drive (1200 KB/sec sustained transfer rate) and latest drivers Multiplayer requirements: Internet (TCP/IP) and LAN (TCP/IP) play supported Internet play requires broadband connection and latest drivers LAN play requires network interface card and latest drivers *Please refer to your hardware manufacturer for 100-percent DirectX 9.0b-compatibility.

 

link CD 1 - Parte 1

link CD 1 -parte 2

link CD 1 -parte 3

link CD 1 -parte 4

link CD 2

link CD 3

 

Observações: Coloque tudo na msm pasta, e mande extrair, pra quem não tem winrar, criei um arquivo EXE q extrai. Clique com o botão direito em cima do link e ponha salvar destino como.

 

Vou continuar botando,estou procurando jogos rox!

quem tiver uma idéia me fala!

Abraços

Link para o comentário
Compartilhar em outros sites

×
×
  • Criar Novo...